torsdag 25 september 2008

TGIF och friska?

Det vore ju nånting, at ha helg och att alla är friska...SAMTIDIGT!!?? Vi få se om det är möjligt. Nu är barnen friska. J är på väg att bli bättre. Det ända är att jag känner att det kittlas lite i halsen. Hmmm. Nä, ska då inte bli sjuk igen. Haft nog av detta trams...

E fyllde 8 månader i onsdags. Helt otroligt vad tiden går fort. Minns inte att det gick lika fort för C och O att bli 8 månader. Det går lite snabbare än snigelfart att åla sig fram på golvet. Lite mindre frustrerande, men fortfarande ganska många klagomål. Söt som socker. Lilla E är så fruktansvärt pappakär. Det är härligt att se.

Jag har mindre än en vecka kvar av min mammaledighet. Usch vad jag ångrar att jag sa jag skulle tillbaka till jobbet nu. Varför gjorde jag det? Inte är jag smart alla gånger.

Hoppas ni få en bra fredag.
Och en trevlig helg.
Kramar!

Inga kommentarer: