fredag 26 september 2008

Borde sova

samma gamla visa. Jag har allt kvar att göra och det är nästa imorgon. Kan inte fatta att jag lär mig aldrig. Usch, ingen kul att diska mitt i natten. Mindre kul är det dock att kliva upp på morgonen och måste diska...nä, nu ska jag ta tag i det.

Lilla, härliga E säger tyst som bara den 'voo voo' när man fråga henne vad hunden säger! Det är så obotligt söt. Hon har annars haft en rörig dag. Tand #2 är på väg och då blir allt lite sne.

C och O har haft en lugn dag. Ikväll var det mys. O slocknade i soffan innan vi hann starta filmen och C stängde av allt och gick och la sig efter typ en kvart. J är på middag med ett gäng farmaceuter.

Nu ska det diskas och plockas undan.

godnatt

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du får njuta av dagarna som är kvar innan du börjar jobba. Det har tydligen snöat imorse, men en annan är en sjusovare & missade det. Det är inte det enda jag missade, det var middagen igår med kursgänget. Hoppas de hade skoj, hälsa J & barnen.
Saknar er! Stor kram.

Anonym sa...

Hej hej. Vi har fortfarande inte kommit och hälsat på er. Det måste vi göra snart! Nu har Joni lite lugnare på jobbet framöver. Vi hade dop till C förra helgen nere i Stockholm.
Vi höres, ha det bra kramar till er::)))
Ilva@Joni