torsdag 18 september 2008

Idag vände det!

Hon blir bättre och bättre. Vi var till VC igen idag för uppföljning. CRP:t hade sjunkit idag till 19 och urin-stickan var blankt. Allt tyder på ett elakt virus. Så nu har jag kunnat slappnar av. Hon är fortfarande snuvig och extremt mammig, men jag klagar inte. Snart, snart börjar jag om att jobba och då måste jag avstå mys på mina jobb dagar.

Hämtade vår alldeles egen Manduca bärsele idag och nu sitter lillan i den och sover som en gris. Det är både skitsnygg och underbar skön att bära henne i. Märks knappt att jag har en snart 8-kilos bebis på magen, förutom att jag kittlas i näsa av hennes hår och känner hennes doft! Rekommenderas!

Nu bygger storebror en legorobot med blaster och storasyster tittar på Expedition Vildmark.
Pappan jobbar till 20.15 och då ska det avnjutas räkmackor och varandras sällskap. Förmodligen har vi en pigg bebis som har sovit hela kvällen då med!

Ha en supermysyg kväll mina vänner och kom ihåg, Du är den viktigaste personen i Ditt liv!

KRAM

Inga kommentarer: