onsdag 17 september 2008

Fortfarande inte bättre...

Lilla E är fortfarande sjuk. Var med henne till farbror doktor idag och vi kom väl fram till att hon är inte frisk. Blodprover visade CRP på 45 och urin provet visade nitriter och förhöjd vita. Inget med lungorna, öronen och lite röd i halsen. Prickar över hela kroppen tyder på virus. Imorgon ska vi tillbaka och ta nya prover och ta nytt ställning då.

Min stackars liten var så tapper, eller mest arg för att vi höll fast henne så hon stacks. Och det var verkligen INTE kul att ha en 'kisspåse' fastklistrade under tiden vi väntade på lite kiss. Jag håller er uppdaterad.

Ikväll åt vi småpalt med stekt fläsk...mums. O åt hur mycket som helst. Imorgon har hon skolfoto och är minst sagt lite uppspelt. Var tvungen att duscha och tvätta håret och sedan bad mig föna det så att det skulle vara slät till imorgon.

C har haft en bra dag på skolan idag. Det är skoj att han trivs, vill bara att han ska utmanas lite mera. Jag ska peppa fröken lite mera tror jag.

nu ska det plockas undan här på Slottet KAOS. Usch vad det stökas mer än vad det städas...förstår inte.

Sov gott mina vänner.
Kram

Inga kommentarer: