fredag 22 augusti 2008

En gullig prickekorv

E har prickar över hela kroppen! Små små röda. Det verkar inte som om hon påverkas av prickarna med det blir fler och fler...misstänker 3 dagars feber då hon hade feber söndagkväll - onsdag. Lill-gumman. Hon tycker i alla fall att flytande panodil med jordgubbssmak är gott! Jag tycker att det är skönt att slippa krångar med suppar...

Annars har vi det ganska bra tror jag. Fredag är en bra dag, förutom att J jobbar hela helgen. Det är tokigt tycker jag och barnen. C har påminnd oss flera gånger ikväll att 'imorgon är lördag, då är vi lediga och det är lördagsgodis!' Tror visst att jag har glömt godis på lördag en gång för många!
Han har också gått omkring ikväll och sjungit 'Who let the dogs out'. Jag och J hade svårt att hålla för skratt!

O trivs bra på skolan tror jag. Hon minns knappt vad de har gjort under dagen, beror nog på att hon har fullt upp och är sedan så trött när hon kommer hem att hon orkar inte berätta. Värken hon eller C har svårt att somna.

Jag har varit på möte med min fd chef. Det är eventuellt så att jag ska tillbaka till mitt gamla arbetsplats och hon hade ett 'erbjudande' för mig. Jag måste bara säga att jag var inte helt imponerad...lönen låg under det ingångslön som nyutexaminerade sjuksköterskor fick i år. Som sagt, inte imponerad.

Nu ska det diskas klart. Tvätten ska vikas och jag hoppas på en stund i soffan framför tv:n med min kära make...vi har faktist varit ihop i 10 år!

Kramar och hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer: