lördag 20 september 2008

Sitter i köket

mitt i natten och lyssnar på de små, tunna, pipiga rösterna av Alvin and the chipmunks! Jippi och allt detta....NOT! Jag vill sova. Kroppen, och inte minst hjärnan, skriker efter sömn på det där 'annars ska jag inta migränpositionen' sättet. Usch. J ligger och sover i sovrummet. Snarkar så att väggarna vibrerar och i vaket tillstånd är döende (läs=förkyld)...

C är kanske lite piggare, lite mindre feber...han sov ikväll mellan 16 och 22 så det kan nog beror på att han är inte så jättetrött att han går igenom filmerna ikväll.

En till usch...jag har haft en kväll då jag går igenom mitt barndom om och om igen och blir mer och mer arg, ledsen och besviken...känner att jag behöver terapi...eller stark sprit.

Och glada nyheter...fick reda på att en kompis och hennes kille ska bli föräldrar i börja på nästa år!! Kan inte skriva vem det är men vill bara skicka massor med grattiskramar och lyckoönskningar till S och E!

Good Night!

Inga kommentarer: